„Nie podobało mi się to […] że niektórzy (widzowie) nie byli uroczyście ubrani, a w teatrze trzeba zadbać o elegancki strój.” (Sylwia)
„Według mnie najlepiej przygotowana była choreografia. Aktorzy swoimi ruchami, gestami oddawali nastrój odgrywanej właśnie sceny.” (Kuba)
„Bardzo miłym zaskoczeniem była integracja aktorów z resztą sali- zapraszali widzów na scenę.” (Kacper)
„Aktorzy wczuli się w role dzieci, zachowywali się jak chłopcy w wieku szkolnym- łobuzowali jak my.” (Karol)
„Scena, w której chłopcy bawili się w kowbojów, była zabawna i wywołała u dzieci uśmiechy na twarzach.” (Kacper)
„Gra aktorów była świetna, szczególnie podobała mi się rola Mikołajka. […] Zmieniłabym tło, na którym występowali aktorzy, ponieważ było zbyt smutne i ponure.” (Julia)
„Najbardziej podobała mi się scena przedstawiająca lekcję muzyki- przypominała mi nasze zajęcia muzyczne.” (Marysia)
„Nie było to najlepsze przedstawienie, było dla mnie nudne i ubogie.” (Weronika)
„Wizyta w teatrze była niezwykle ciekawa, ponieważ mogliśmy z klasą spędzić czas poza szkołą, pośmiać się i świetnie się bawić. Wycieczka na przedstawienie to wspaniały pomysł na inną lekcję języka polskiego.” (Julia)